fredag 29 juni 2012

Resultat från kursen!



Tre bilder från väskkursen på Quiltbiten!  På den översta ett av hjälpmedlen som jag köpte; clips som fungerar när inte knappnålar räcker till. Jag har själv experimenterat med klädnypor, men dom är klumpigare och fäster sämre, så detta var en bra investering. På mittbilden en glimt av alla deltagares alster och längst ned de som jag själv åstadkommit. En väska med många fack, en stickväska och ett litet förvaringsetui. Jag hann även klippa till och börja sy på en necessär, och imorgon räknar jag med att sy den färdigt hemma och lägga upp en bild på den här på bloggen.
Det har varit såååå bra och roligt!!!
Nu har jag bestämt att jag ska gå en kurs i frihandskviltning till hösten, för det är något jag skulle vilja lära mej!! Det gäller att ha planer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar