lördag 23 juni 2012

Midsommardagen

Tog sovmorgon imorse! Inga blommor under kudden inatt, och inte heller sprang jag tre varv baklänges, naken, runt huset när vi kom hem från festen igår natt. Det sistnämnda gjorde jag tillsammans med mina kusiner i tonåren-hade hört att det skulle funka lika bra som blommor.....
Men jag behöver ju inte heller drömma om min tillkommande! Honom hade jag i tryggt förvar på golfbanan idag!
Själv löste jag melodikrysset efter frukosten och sedan tog jag itu med duschavloppet i källaren och sprang runt med dammsugaren-fortfarande i morgonrock!!
Det blev en lång stavgångspromenad och ett skönt bad på eftermiddagen och så lagade jag god middag med getost som tema, både på brushetta och i lammstek. Nu väntar en havtornpannacotta i kylen på att bli uppäten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar