tisdag 12 mars 2013

Är jag redo?

                 "Det är en vacker tid av förändring. Var uppmärksam på de platser och de ögonblick i ditt liv där du uppmuntras att växa. Var trygg i att släppa taget om det gamla och välkomna det nya. Du är redo för detta."
ps. Som jag skrivit tidigare, så samlar jag på bra uttryck, kanske kan man också säja att jag "stjäl" dom. Jag kan inte alltid källorna, därför uppger jag dom inte. Jag plockar också hejvilt bland bilder på nätet som jag tycker om, samlar även på dessa. Alltså kan man också säja att jag "stjäl" dom. Uttrycket ovan hittade jag på en blogg, det var på engelska och jag översatte det fritt. Bilden hittade jag på en helt annan plats, när jag sökte på ordet förändring. Jag tänker att det är harmlöst, jag gör det för mig själv, för att jag tycker om det. Och jag hoppas ingen tar illa upp av det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar