lördag 2 mars 2013

Skilda världar.....

. På eftermiddagen cyklade jag till ett gympapass och när jag kom hem tog jag ett skönt varmbad tillsammans med en Dry Martini och en bok. "Shaken not stirred", så ville Bond ha sin, men å andra sidan drack han  VodkaMartini. Jag blandade med Gin och Vermouth 1/4, inte 1/5 som Bond....
Bond har i filmerna  porträtterats av Sean Connery, Roger Moore, George Lazenby, Timothy Dalton, Pierce Brosnan och Daniel Craig. Den "läckraste" i mitt tycke var  Timothy. Titta baraa på den intensiva blicken och på gropen i hakan!!!

Dagen idag har annars bjudit på riktigt "hemmagrotteri" (låååångt från Bond-livet). Jag har stått vid spisen och i tvättstugan omväxlande med att sitta vid symaskinen! Maken och dottern har varit på handledarutbildning. Snart är det dags för yngsta barnet att börja övningsköra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar