lördag 23 mars 2013

Äntligen fredag!

                                                Tänk om jag hade en liten, liten apa...
En elefant balanserade på en liten spindeltråd.....


Så här ser mina färdiga babytäcken ut, och idag åkte jag och köpte tyg till nästa täcke!
Jag brukar börja senare på fredagar, men idag var jag tvungen att vara med på ett möte och fick börja tidigt. Eftersom åttorna är på prao, sista dagen idag, hade jag dock inga lektioner. Därför kunde jag sluta tidigare istället.
Jag hade tagit bilen till skolan, för att ta tillbaka broderimaskinen som jag hade med till Eskilstuna i lördags. Efter jobbslutet åkte jag direkt till Linum outlet och kikade på deras textilier. Hittade inget som jag tycket om utan fortsatte till Quiltbiten där lapptäckestygerna införskaffades.
Det blev ingen sömnadsstart idag. Städning och gympa stod på programmet före middagen. och sedan blev det lite korsstygn framför Skavlan. Maken, dottern och pojkvännen satt och tittade på fotbollen Sverige - Irland i vardagsrummet, så jag fick hållas i källaren.
Och plötsligt slår klockan midnatt. Hur gick det till??
Dags att gå i säng!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar