lördag 1 december 2012

Jag; en listmänniska!

Så är det bara! Jag skriver listor varje dag över det jag behöver göra. Vardag som helg. Jag skriver också drömlistor, dvs saker som jag önskar att få göra någon gång. Och så skriver jag planeringslistor ungefär var tredje månad, över sådant jag vill åstadkomma under den perioden. Det känns alltid bra att pricka av det man gjort. Listan idag blev klar så när som på en sak. Jag orkade inte ställa mig och baka glutenfritt bröd eftersom klockan visade på 21.30 när jag var färdig med allt det andra. Dessutom kom jag på att det likabra kan göras imorgon förmiddag, eftersom jag ska ge det till sonen när vi ska dit på adventsfika imorgoneftermiddag. På så sätt blir det färskare för honom att få också.
Här ett litet smakprov på delar av mitt adventspyntade hem. Jag trivs när det är så här ombonat, advent är verkligen en mysig tid!! Nu sitter jag med en kopp te och har precis skrivit en ny lista för imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar