lördag 8 december 2012

Det man inte har i huvudet....

...får man ha i benen! Dvs.eftersom jag glömde att ta med usb-minnet till jobbet igår fick jag ta mig till jobbet idag på eftermiddagen! På jobbet har jag nämligen en bläckstråleskrivare och en broderimaskin. Skulle skriva ut en bild på tyg och brodera en text och sy ett örngott. Resultatet syns på bilden. Yngsta dotterns pojkvän fyller 18 år på tisdag och jag ville så gärna göra någon liten present åt honom. Dom ska veta vad "svärmor" går för! Alla blir trakasserade med hemgjorda gåvor. Jag har ett favoritjulklappsrim som jag brukar köra; -Antar att julen blir förstörd, om du inte får något från din faster/moster slöjdnörd! Han ska få en vanlig gåva också, jag promenerade ner på stan på förmiddagen med äldsta dottern och köpte bl a fräschdoftande duschkräm och deo på body shop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar