måndag 31 december 2012

Gott 2012-slut!

"Gott slut" är ett uttryck som jag alltid haft lite svårt för! Men egentligen är det väl mer riktigt att säja de orden på dagen på nyårsafton och "gott nytt" först vid 12-slaget och därefter?! Att ha ett gott 2012-slut är en variant som jag kanske kan tänka mig. Och det har jag hittills haft. Lyckades få en tid för helkroppsmassage och nu sitter jag vid köksbordet och har druckit starkt, gott kaffe och ätit lussebulle och chokladgotter och lyssnar på mina kära döttrar som plockar fram kläder, gör små snittar, kyler champagne och målar naglar. Yngsta dottern ska tyvärr göra sig iordning hos sina tjejkompisar, men hon har lovat lägga ut bild på instagram. Den äldstas tjejkompisar kommer hit och gör sig iordning så dom lär jag hinna se. Sönerna är i Idre resp Stockholm. Maken och jag ska till andra sidan stan och fira in året med några gamla vänner och några nya. Har varit bortskämd med New York 2010 och Thailand 2011. I år får vi nöja oss med Uppsala, men det blir säkert bra. Det blir så bra som man gör det till, eller hur!!Imorgon skriver vi 2013!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar