söndag 1 januari 2017

33 år!!!





Magiska naturupplevelser, när maken och jag firade 33-årig bröllopsdag!
Vi har delat så mycket under dessa år. Glädje och sorg. 
Vid två tillfällen har det varit riktigt jävligt, och vi har varit så nära att ge upp. Men vi har lidit och kämpat oss igenom svåra perioder och ändå haft något som binder ihop oss. 
Idag är jag så glad att det fortfarande är vi! 
Han är den som tar ner mig på jorden när jag svävar ut i konstiga tankar. Han är den som gör mig trygg när oron kommer krypandes. Han är den som håller mitt hjärta när det stormar. När det verkligen gäller, ja, då finns han där!
Och även om han "glömde köpa blommor" idag, så är han den generösaste människa jag känner.






Pizza lär vara den vanligaste maträtten en dag som denna. Inte hos oss;
Champagne, Ceviche, Älginnanlår med sallad och rödvin från toscana, Marängsviss och varsin liten whiskey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar