tisdag 31 januari 2017

Låt inte åldern bestämma vad du kan eller inte kan göra!


Det här känns väl hoppfullt!!?!!

Inte direkt för att jag tänker så på morgnarna, när jag får skjuta ifrån med armarna för att kunna sätta mig upp i sängen utan smärta. Haft riktigt dåliga rygg-dagar ett tag nu, och ibland blir jag riktigt orolig. Hur ska det gå, kommer jag överhuvudtaget att kunna resa mig, böja mig, röra mig om några år?? 
Ikväll kom jag äntligen iväg på ett yogapass, och visst var det lite stelt, och balansen var det lite si och så med, men efter en timme kände jag mig ändå lite mjukare, och nästan någon centimeter längre.
Jag bara måste bli ihärdigare med träningen! Under januari har det blivit 10 besök på Friskis & Svettis, en hel del promenader och så några skridskoturer och ett par skidturer. I morgon börjar en ny månad, nu ska jag se till att det blir mer av allt!! I believe in energy!
Om jag lever till jag är 97 år vill jag kunna göra som kvinnan på bilden! Här gäller det att ligga i.

Men först ska jag ligga i min säng och sova!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar