tisdag 2 februari 2016

Ett meningslöst blogginlägg!

Tröttheten håller mig i sitt järngrepp! Igår passade jag barnbarnen direkt efter jobbet och fram till sonen slutade jobbet och hämtade dom strax efter klockan halvåtta. Efter undanplockning, disk och dusch satte jag mig framför teven och serien "30 grader i februari", och jag höll på att somna! Så det var inte till att tänka på att skriva blogg, bara sova.
Idag hade vi halv friluftsdag, och jag gick en vinterpromenad på eftermiddagen med drygt 30 elever. Det var skönt att vistas ute i dagsljus! Efter det utvecklingssamtal, det sista för den här omgången.
Åkte och veckohandlade mat, plockade in allt och lagade mat. Vegetariskt förstås, eftersom jag startade upp med detox igår.
Nu har jag gått igenom en massa kvitton, skrivit kassabok och kollat mail och plötsligt blev klockan tio

Ska dricka upp mitt goda te och krypa i säng med ett helt och hållet meningslöst blogginlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar