tisdag 1 maj 2012

Sköna maj välkommen!

Så var det ny månad. Den bästa!!
Solen har flödat över oss idag och värmen likaså. Ytterdörren har stått öppen till trädgården hela dagen och jag har bytt i alla sängar och tvättat sängkläder och hängt ute och fått torrt! Premiär!
Lite seg efter gårdagen som blev ganska sen. Jag sover alltid lite dåligt när det varit lite för mycket att dricka lite för sent. (Men oj vad det var värt det-vi hade såååå trevligt!!)  Jag mådde ändå betydligt bättre än dom studenter jag mötte i morse kl 8.30 när jag stavgick. Med trasiga strumpbyxor, gräsfläckar (och andra fläckar som jag inte vill veta av vad...), grönbleka ansikten och håret på ända, påväg hem skulle jag tro. Eller möjligen påväg att fira "finalborg" som jag hört att dagen idag kallades!
Har suttit mycket i solen med telefonen idag, många och långa telefonsamtal. Även varit och veckohandlat och hunnit med ett gympapass.
Nu tänker jag slå mej ner i soffan med ett glas vin och min nästan färdiga virkade soltopp och slå på en inspelad film-det är vad jag orkar med just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar