torsdag 2 mars 2017

Till kvällsteet

På yin-yogan ikväll var det en vikarie. Den i vanliga fall väldigt milda och försiktiga klassen var nu utbytt mot en mer dynamisk och intensiv klass. Dessutom med inriktning på matsmältning. Vilket säkert är otroligt bra, om man inte som jag, stoppat i mig tre strömmingsflundror, en rejäl klick potatismos, rårivna morötter och två knäckemackor bara en timme innan passet.


Den här "svanen" i fem minuter per ben, kändes sådär, kan jag säga!
Det mullrade runt rejält i magtrakten när jag bilade hemåt, 1 1/2 timme senare!

Men nu efter dusch och en kopp te så börjar allt återgå till det normala.

Det är fredag imorgon, jag har väskan packad, för direkt efter jobbet ska jag cykla över till yngsta barnbarnet och vovven och flytta in som jourhavande farmor till lördagkväll. Son och sonhustru ska på barnfria äventyr i Stockholm. Maken ska också till Stockholm på frufria äventyr, dock ej samma!

Återkommer lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar