fredag 18 november 2016

Det är helg! Yippie!!


Ok. nu ska jag försöka koncentrera mig på bloggskriva.... Bredvid mig sitter dottern och pojkvännen och spelar kort. Den som förlorar ska ge den andra massage. Dock tjafsar dom om att den andra fuskar hela tiden....
Vi har haft en riktigt mysig fredageftermiddag/kväll. Fikade tillsammans när jag kom hem från jobbet. Jag tog ett bad och sen lagade jag och pojkvännen mat tillsammans. Jag hann prata med alla mina tre frånvarande barn på telefon. Maken lyser med sin frånvaro ikväll, han befinner sig på 35-årsjubileumsfest med sina tandläkarkursare i Stockholm Det är dessutom tandläkarstämma denna helg, så imorgon blir han borta hela dagen. Vi avslutade kvällen med en riktigt mysig feel-good-film med hög "svensk-sommar-faktor" "Micke och Veronica".


Rullväskan står packad i hallen. I morgon bitti kl 8.06 ska jag ta tåget till Stockholm och gå på en kurs i screen-tryck och broderi. Väskan är full med tyger av olika kvalitéer, broderigarner,sidenband och guldskinn. Jag ser så fram emot det!!

Det är helg! Yippie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar