tisdag 8 november 2016

You are rich, when you are content and happy with what you have!

Du är bra på att resa, eftersom du är bra på att se det som inte andra ser.Du kan verkligen ta in miljöer, detaljer och stämningar! Vi tror att du är en värdefull upptäckartyp som har mycket att bidra med till andra upptäckare.

Jag har suttit och kikat runt på olika former av aktiva resor under februarilovet 2017, och så hittade jag ett test på STF´s hemsida; "Vilken resetyp är du?" som jag gjorde.  Det finns så mycket spännande saker att göra; surfa och yoga i Marocko, längdskidåkning och yoga i norra Värmland, cykla på Lanzarote, vandra på Madeira, träningsresa till Portugal mm. Någonting vill jag göra, men det har inte riktigt "sagt klick" med något av alternativen ännu!


Och även om jag nu tittar runt på saker att göra och uppleva, så är jag så nöjd med det jag redan har i vardagen. 
Nu ikväll har jag t ex haft mina vänner i syjuntan här. Handarbete, prat och skratt hela kvällen lång.
Dessutom var det väldigt skönt att vi just ikväll var hemma hos mig, så att jag inte behövde cykla hem i snöyran när klockan blev sent och man var lite trött och frusen.
Jag behövde bara duka undan och diska upp och fick stanna kvar inne i stugvärmen.
Så nog är jag rik på många sätt!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar