onsdag 28 januari 2015

Vill man vara fin får man lida pin!

Det kostar att hålla sig på topp! Både pengar och lidande! Men vad gör man inte när äldste sonen ska gifta sig-det är stort!


Så här snygg var jag igår hos frissan. Skalle-Per!!  Men fy vad vidrigt det är när virknålen kör ner i huvudsvålen. Framkallar både rysningar och frysningar.
Resultatet blev dock riktigt fint!

Kunde inte lägga upp bilden igår, pga  problem med internet.

Idag fortsatte mina ansträngningar hos hudvårdsterapeuten. Det brukar vara skönt att gå dit på ansiktsbehandling, men idag hade hon på någon form av syra i ansikte, hals och dekolltage, som stack och pirrade så jag höll på att gå upp i limningen. Efteråt sprayade hon med svalkande bikarbonat så jag blev iskall. Men avslutningen med massage, var ljuvlig.

Tja, då har jag nog gjort vad jag kunnat för att vara bröllopsfin.

Nu står väskan packad, klockan ringer kl 06.00 imorgon. Dags att bege sig på kursomgång 1 på Västbergs folkhögskola i Storvik och fortsättningskurs i broderi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar