söndag 11 januari 2015

Nu är glada julen slut!

Började dagen med ett sms kl 06.15 av en som sett min annons om gamla spisen till salu på Blocket. Jag la ut en annons ganska sent igår kväll, strax efter kl 23. Antog att annonsen skulle komma ut morgonen efter, men 23.45 fick jag ett samtal från en som ville köpa och vi bestämde tid till förmiddagen idag. Vilken otrolig genomslagskraft och spridning detta köp/sälj-forum har. På förmiddagen idag fortsatte folk sms:a och ringa. När första paret hämtat spisen vid 9-tiden, tog jag bort annonsen.

Det har blivit vinter! Snön har vräkt ned, maken fick åka och köpa en ny snöskyffel. Och jag gjorde en stor snölykta i trädgården som vi tände ljus i ikväll.
Behövde tända lite ljus, eftersom granen och alla adventslampor plockats ned idag. Tyckte det var dags att kasta ut julen!

Kanske får man snart ta fram längdskidorna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar