torsdag 22 januari 2015

Trägen vinner?


Jag önskar att detta varit en bild av mig! Min yogalärare har nämligen gett sig den på att vi alla ska klara av att stå i "Kråkans position" innan sommaren, så idag har vi börjat träna. Kan säga, att jag är långt ifrån kvinnan på bilden. Mina knän spretar utåt och tårna är kvar som stöd i golvet. Jag törs helt enkelt inte lätta från golvet, det känns som att jag kommer att falla rakt ner på ansiktet och krossa näsan.
Styrka, kraft, balans och muskeluthållighet får man när man lyckas, så det är helt enkelt bara att fortsätta träna och inte ge upp!
Efter yogapasset blev det en hundpromenad i snöfallet. Dottern har jobbat långdag, från 8.30-20-30, så vovven har bara varit ute i trädgården med jämna mellanrum. Nu blev hon superglad åt att få springa av sig och leka i snön. Och jag blir så glad av en glad hund, det smittar verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar