fredag 29 augusti 2014

Vem i hela världen kan man lite på?

Så sjöng Hoola Bandoola band på 70-talet och så tänkte jag efter att ha suttit och stickat framför SvtPlay och Utfrågningen, med tre partiledare på raken. Det enda som är säkert är att jag inte blev klokare på vad jag ska välja i valet som snart går av stapeln.
Det är några program kvar, så jag hoppas på klarhet vad tiden lider.

Det är fredag vilket innebar städning av huset när jag kom hem från jobbet. Sedan kom lilla vovven hem, efter att ha varit utackorderad till dotterns bästa vän med familj. Det är vovven och jag ikväll eftersom dottern är i Göteborg och maken i Malmö. Vovven är dock mycket osocial och har sovit i sin korg hela kvällen, fast å andra sidan var väl jag ganska tråkig som ägnade mig åt politik och stickning också....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar