måndag 4 augusti 2014

Jag trivs bäst i öppna landskap, nära havet vill jag bo!

Här står mina döttrar och poserar i hamnen i Hunnebostrand. Tittar man noga, precis mellan flickornas huvuden, högst upp mot berget, ser man ett vitt hus. Det var vårt för en vecka!!




Utsikten tog andan ur en. Jag har aldrig tidigare i mitt liv bott så vackert. Det var en dröm som gick i uppfyllelse, och jag ville inte vakna!!



Sol och bad förstås, besök  i Smögen, kulturvisning i Tanumshede, shopping i Grebbestad.
Och så lilla Budda som vakade över oss från sin plats i skulpturparken bredvid havet, påväg till ett av baden, i Hunnebostrand.

Det kändes instängt att vara tillbaka i stan och från köksfönstret titta rakt in i vårt förråd och grannarna mittemot.

Jag har en dröm om att någon gång få bo nära havet! Nu har jag fått än mer smak för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar