fredag 31 augusti 2012

Träningsabstinens!!

Nu har förkylningen suttit i åtta dagar och jag har inte tränat på nio. Det känns faktiskt lite jobbigt. Träningen har blivit en del av mitt liv, och det är något tomt utan den. När jag får mitt läsårsschema på höstterminen, brukar jag planera in träningen efter arbetstiderna. Idag fick jag mitt tredje schema, den här skolstarten har varit ovanligt turbulent! Oavsett mina arbetstider måste jag väl ändå vänta till jag känner mej frisk. Just nu känner jag av bihålorna, så det här verkar vara en envis sort! Fredag är det och vi har ätit färsk krabba! Det är ju skaldjurstider så här års. Jag var iväg och handlade efter jobbet idag, norsk färsk krabba, välmatad och god!! Hade många planer för fredagskvällen, men jag blev så trött så det blir bara slapptid i soffan. Hoppas på nya krafter i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar