fredag 24 augusti 2012

Bacillangripen!!

Idag har jag gått på alvedon, halstabletter och envishet! Det var längesedan jag var förkyld, men nu har några baciller anfallit mig och dagen har varit ganska seg. Ingen gympa för mig idag. Äldsta dottern åkte med kompisar till Göteborg i morse, för en minisemester på fyra dagar. Den yngsta är på avskedsfest för en tjej i klassen som ska studera på engelska skolan i London ett år. Något som hon också var inne på ett tag, men på informationsträffen hon och maken var på i vintras blev hon tveksam och brydde sig inte om att söka. Så det var bara maken och jag vid middagsbordet ikväll, och eftersom jag satt och snörvlade hela tiden så var det inte ett dugg romantiskt heller!! Nu blir det tidig sänggång ikväll också (natten som var sov jag 10 timmar)för jag vill kurera mig inför morgondagen. Den dagen har jag sett fram emot ända sedan 6 maj i år!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar