tisdag 7 augusti 2012

Andas!

Plötsligt har allt blivit väldigt fokuserat på att andas rätt; att andas genom näsan. Har sett, hört och läst flera artiklar, tv- och radioprogram som tar upp detta, på senaste tiden. Nu ikväll var jag på ett yoga-pass, och där förespråkar man näsandning hela tiden. På tv 4 morgonprogram imorse deltog en man som sprungit halvmaran med tejpad mun. Det läste jag förresten att man ska göra (tejpa munnen), för att försäkra sej om att man andas genom näsan när man sover. (Undrar om maken skulle acceptera det, det borde minska snarkningarna...) På landet yoga hade man i våras en andningsdag, jag tyckte då att det lät lite märkligt, men efter allt vad jag läst och hört, hoppas jag att det blir en sådan dag till hösten, då ska jag anmäla mej! Gå in och kolla på klippet från i morse; www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar