söndag 26 augusti 2012

BAO = WAOW

När jag fyllde fick jag konsertbiljetter till Benny Anderssons orkesters enda spelning detta år, nämligen i samband med Erik Sahlströms 100-årsjubileum på Vaksalatorg den 25 augusti, dvs idag. Dom är så otroligt bra, riktig spelglädje i 4 timmar!! 7000 glada människor på samma plats, så stämningen var på topp. Nu sitter jag och värmer mej med en kopp te, för även om vädret var riktigt skönt, så blev det rått och ruggigt när man cyklade hem. Dessutom är jag inte på topp, jag har legat i sängen hela dagen med feber, så det var ett tag tveksamt om jag skulle komma iväg. Men eftersom jag sett fram så otroligt till denna konsert, så proppade jag i mej dubbla alvedon + en ipren, och det höll mej på benen. Dock orkade jag inte dansa, tyvärr, det hade varit skoj att få svänga sina lurviga i en polska eller shottis, men jag fick nöja mej med att lyssna och klappa takten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar