torsdag 6 april 2017

Morgonkyss

Han hoppade upp på mig och kysste mig passionerat klockan 06.00 i morse!!

Keep on dreaming!  Det var inte maken, utan en man med betydande hårväxt över hela kroppen och en andedräkt som inte var den fräschaste!


Har passat äldste son och sonhustrus Lagotto ett dygn. Villkorslös kärlek när den är som bäst! Han är lite bångstyrig och småkorkad. Tror inte han fattar att han faktiskt är en hund. Men charmig som få!

Startade upp dagen med en skön långpromenad som bjöd på lärkans drill och blåsippsbackar! Gjorde "en fuling" och klippte björk- och blåbärsris, men jag tog det långt in i skogen, och bara på sly som växte bredvid moderbjörken.

Cyklade även hem på lunchen för en promenad, sen satt jag ute på altanen och åt lunch och då passade hunduslingen på att kissa på den nyuppkomna gräslöken.....

Jag hämnades, genom att ta fram dammsugaren efter jobbet. Om den tycker han inte! Han låg under vardagsrumsbordet och tittade snett på mig!

Men nu är han hämtad och det är bara maken och jag igen.

Undrar om man blir väckt av en kyss imorgon bitti?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar