tisdag 25 april 2017

Långt kvar till Biggest Looser!

Pratade om ditt och datt med äldsta dottern på telefon nu ikväll,  bl a beklagade jag mig över att jag så tvärt kom av mig med träningen. Hade så stora planer efter min träningsvecka på Mallorca, men så skar jag ju av mig tumspetsen och har gått med bandage. Dessutom har jag i dagarna dragit på mig någon slags förkylning med rethosta. Hon tröstade mig med att jag snart är på banan igen, och tipsade mig om att jag  alltid kunde  kolla på "Biggest looser", för att ha något att jämföra dig med.
Slog mig ner framför Tv 4 Play med en kopp te, och kikade på första programmet. Det var många tragiska levnadsöden där, det är modigt att ställa upp i tv i ett så pass intimt program. Och som sagt, där fick jag ju något att jämföra mig med. Det kanske inte är någon fara med ett par veckors träningsuppehåll....

Och när man inte ägnar kvällen åt att träna hinner man göra detta; 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar