onsdag 26 april 2017

Dags för en personlig nystart!

Varför då? Jo, för idag är månen ny i Oxens tecken!
Jag läste att vad som än sker kring dig denna dag, kommer följa med dig under de kommande sex månaderna. Då sker ett avslut, när det är fullmåne i samma tecken!

Funderade på vad som skett kring mig idag....  Rethostan har varit irriterande. Eleverna har varit bra och jag fick en hel del skrivbordsarbete gjort.  På hemväg från jobbet kom värsta hagelovädret vilket gjorde mig nedkyld och genomblöt.Tog ett varmbad.  Maken och jag åt middag. Jag tvättade en maskin kläder och jag fick en stund vid symaskinen. Såg toppmäklarna på tv och fixade kvällsfika till maken och mig. Pratat med yngsta dottern på telefon.
Sammanfattningsvis hoppas jag verkligen inte att rethosta, hageloväder och kyla kommer följa mig i sex månader!!!

Men dom här affirmationerna kan jag ta till mig!
Jag är öppen för allt som kommer.
Jag släpper taget om dåliga energier och gör plats för goda.
Jag bjuder in överflöd i mitt liv!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar