tisdag 5 november 2013

Onda cirklar...

Nu har jag gjort det IGEN! Jag blir så ARG!!
Jag har sytt en klänning som är skitful på.....
Meningen var att den skulle bäras på lördag när vi ska ut och roa oss, men när jag provade den ikväll och speglade mig, insåg jag att det var totalkört. Det var längesedan jag såg något så fult!

Nu är den isärsprättad och ligger och väntar på att bli omsydd. Frågan är bara än så länge hur??

Inte var det läge att börja ikväll.
Tredje natten i rad som jag sovit dåligt vilket gav sig tillkänna bl a när jag satt på medarbetarsamtal med min chef och vi kom att prata om en kollega som gått bort. Jag fick tårar i ögonen och fick svälja och svälja innan jag kunde fortsätta prata. Känner mig lite skör.

Men jag ska försöka skingra dåliga tankar och krypa till sängs med en bok jag beställt från biblioteket som jag hämtade idag; Karin Wahlbergs "Än finns det hopp". En bok som skildrar den sista svenska polioepidemin som bröt ut 1953. Eftersom vår pappa Arne var en av dom som drabbades, så känns den här boken spännande att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar