måndag 25 november 2013

Midnatt råder...

Oj, oj! Plötsligt slog Stjärnsundsuret tolv slag, och alldeles nyss halvett. Vart tog tiden vägen och var kom min energi ifrån?
Den här helgen har jag vistats utomhus, promenerandes sammanlagt ca 6-7 timmar. Temperaturen runt nollan och solen strålande från en klarblå himmel på dagtid. På kvällstid kröp kvicksilvret ner på minusgrader och himlen var vackert stjärnklar.
Kan det vara all den friska luften som gett mig energin?



Det är såklart de här två vovvarnas förtjänst att jag varit så mycket utomhus.
Det som också ger mig energi är att få skapa! Så idag fick jag reflexvästen sydd och så har jag stickat sockar för glatta livet. Här är skörden;
Men nu MÅSTE jag krypa till sängs, det är faktiskt måndag och en ny arbetsvecka kör igång om bara 7 timmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar