lördag 30 november 2013

Nu är dom där dom ska vara!

Hugo och Kjell kom tillbaka hem idag!

Hugo är den lilla granbocken på bilden. Han har varit på kommunens växthus den här veckan och fått nya kläder! Jag vann honom på ett lotteri för två år sedan. Ifjol stod han naken i förrådet i juletid, men det här året tyckte jag att han skulle få nya kläder. Se så fin han blev!

Kjell är maken. Jag hämtade honom på stationen nu ikväll dit han kom från Arlanda, Italien, efter en veckas kurs i inplantat. Han klagade över att  ha gått upp 4 kg i vikt pga den goda italienska maten och vinerna. Jag tyckte nog att skjortan stramade lite över magen, annars var han sig lik!

Dottern och jag har spenderat tid tillsammans idag. Först var vi på öppet hus på svenska hudvårdskliniken. Det var 30 % rabatt på hudvård, gratis massage och så bjöds det bubbel. Trevligt värre! Därefter gick vi en sväng på stan och så åt vi lunch på en persisk restaurang.

Imorgon ska vi tända det första ljuset!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar