torsdag 23 maj 2013

Torsdagsaktiviteter

På eftermiddagen idag har jag sprungit stan runt och letat födelsedagspresent till vår äldste son som fyller 29 år snart. Det är roligt att leta presenter när man vet vad man ska ge. Nu återstår lite pyssel innan det är färdigt, men sånt tycker jag om att göra. Det blir en bild här när allt är klart. Temat är iaf mat och matlagning och  bakning.
Hade med gympakläder så jag gick på ett pass när inköpen var klara, innan jag cyklade hem och lagade mat.
Fick också ett långt samtal med närmsta grannen, vi blev så bestörta när deras hus var till salu.  Det var visning på huset i söndags och kontrakt skrivs på fredag.  Allt gick väldigt fort och idag fick jag veta anledningen. Det känns tungt och sorgligt, men jag har försökt peppa henne och lovat ställa upp och hjälpa till så mycket hon vill. Dom har varit så goda grannar och vi kommer att sakna dom.
Maken är på krogen med en av sina allra första tandsköterskor, det var längesedan sist, så ikväll har dom säkert mycket att prata om.
Dottern har suttit med nationellt prov i matematik hela dagen, så hon är helt slut. Vi ska strax dricka te tillsammans och sen har den här dagen också försvunnit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar