söndag 5 maj 2013

Helgen i korta drag...





Nu har jag gjort Skövde!
I helgen har jag sovit precis under takåsarna i en fastighet från 20-talet i centrala Skövde. Hyresvärdinnan Charlotte Robson, är en av textillärargänget. Även om hon numera titulerar sig rektor istället för textillärare....
Vi startade upp vår helg i fredagskväll och skildes åt i förmiddags. Som synes på bilderna har det blivit en hel del gott att äta och dricka och under lördagens ljusa timmar en hel del shopping. Favoritbutikerna bland mina kära vänner är ju alla former av secondhand typ S:t Erikshjälpen, Myrorna och diverse andra loppisar. Själv blir jag bara trött, men sitter gärna i en stol i något hörn och gläds åt vad mina kära vänner provar, nyper i och fyndar.
Trevligt har vi i alla fall och nu under helgen har vi börjat planera för vårt stundande 30-årsjubileum!!!!!

En riktig överraskning bjöds det på vid hemkomsten!
Jag stack direkt på spinning när jag kom från stationen och när jag kom hem stod maken och slet i köket och äldste son med flickvän var här och hjälpte till.
En riktigt fin födelsedagsmiddag
(en dag i förskott) bjöds jag på! Tre av fyra barn hemma (med respektive). Fyrarätters middag. Sång. Presenter. Käääääärleeeek (om ni frågar mig...)
Känner stor tacksamhet och lycka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar