måndag 27 maj 2013

Om det ändå vore fredag...

Ikväll var jag medbjuden på en vin- och chokladprovning! Jag tackade nej. Jag detoxar.
Lite bittert kändes det allt....
Nåväl, en sharonfrukt och rött te var inte heller så dumt så här på kvällskvisten.
Den här jobbveckan är helt galen. Skolan har "skapande skola-vecka" där ett projekt som löpt över hela året ska avslutas med fyra skolföreställningar och en offentlig föreställning, så väldigt många elever har träning hela dagarna och ett par timmar på kvällarna. Alla betyg ska sättas och jag måste jaga elever som har arbeten kvar att göra för en bedömning. Imorgon är det s k karuselldag när jag ska ta emot min nya sjua som börjar i höst. Direkt när vi ätit lunch med dom måste jag snabbt ta mig till Studenternas idrottsplats för att vara funktionär till åk 9. På onsdag har vi arbetsplatsträff till klockan sex och på torsdag ska jag vakta skolbalen mellan kl 18 och 24. Och hela tiden med betygssättningen i bakhuvudet.
Inte utan att jag redan längtar till fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar