lördag 25 maj 2013

Filmkväll

Tur att jag var ensam hemma ikväll så att jag utan kommentarer fick krypa ner i soffan med en mjuk pläd, tekannan och en trave pappersnäsdukar för att för tredje gången titta på filmen P.S I love you!
1. Storyn är underbart romantisk
2. Gerard Butler är så sexig
3. Musiken är så bra
4. Det är så vackra filmscener, både från New York och från Irland
Och nu upptäckte jag att det gick alldeles utmärkt att ta ut gråten i förskott, när man visste handlingen!!

Annars idag har jag sytt en hel del och gjort i ordning födelsedagspresenten till imorgon. Sedan tog jag också en cykeltur ut i Nåsten och letade liljekonvaljer. Lite för tidig var jag nog för det var bara knoppar ännu med någon enstaka blomma på stängeln utslagen. Men en liten bukett kunde jag inte låta bli att plocka och nu springer jag titt som tätt och stoppar näsan i den för att känna den ljuvliga doften!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar