tisdag 1 december 2015

December är här!

Så är väggalmanackans blad bytt och det är bara ett blad som återstår, nämligen detta;

 
Förra året knåpade jag ihop en almanacka med bilder från sommarens vandringsresa till  Irland, och gav till maken i födelsedagspresent.
Årets födelsedagspresent till maken blev lite större. Idag kom nämligen resehandlingarna till en ny vandringsresa i slutet av december, början av januari. Den här gången bär det av till Puerto de la Cruz på norra Teneriffa!
 
Men innan dess ska det rustas för jul!
 
 
Medan jag inväntade ett möte på jobbet idag, sydde jag ihop ett par julprydnader, lagom som arbete när man bara har ett par lektioner kvar och behöver något litet att göra.
 
 
Och hemma, efter middagen, broderade jag klart den fjärde bilden i serien med Martiniglas som jag gjort som uppgift.
 
Och med det så blev kvällen sen och den första decemberdagen är snart slut!
God natt!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar