måndag 14 december 2015

Nytt till det bättre???

Jaha, så måste man lära om igen. När man precis tyckte att man fattade sin dator rätt bra....
Anledningen till min frustration är att jag just installerat Windows 10 på min dator. Det har kommit upp rutor de senaste månaderna om att jag bör uppdatera,  att det ska vara så smidigt och så mycket bättre än det gamla. Tillslut gav jag med mig och sa ja till installation.
Fnys, säjer jag.
Jag hittade ju varken min e-post eller min blogg till att börja med. Fick leta säkert i 20 minuter innan jag kom hit.
Lagom till jag lärt mig det här så ska det väl uppdateras till något nytt igen...

Något bra med den här dagen är i alla fall att alla betyg nu är satta och klara. Fem dagar kvar innan det blir lite julledigt.

Nu ska jag försöka hitta tillbaka till e-posten och skicka iväg några mail. Hoppas på den här sidan midnatt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar