torsdag 26 november 2015

Mer dagboksbroderi

Jag hade föresatt mig att bli färdig med mina dagboksbroderier ikväll, och visst blev klockan lite väl mycket, men det fick det vara värt!
 
 
 
Den här listan är från den 1 december i fjol, jag hade då lagt ut den på instagram, så nu var det bara att brodera av den. Eventuellt tänker jag sätta dit en kaffefläck.

 
Den här är mitt liv just nu. Börjar högst upp till vänster, Vaknar 06.15. Mediterar en stund. Borstar tänderna. Cyklar till skolan. Lunch blir gärna kaffe och bulle. Rastar vovve. Ett gympapass på Friskis & Svettis. Handla på ica. Cykla hem. Duscha. Äta middag. Stryka tvätt. Lyssna på spotify. Blogga. Två garnnystan får symbolisera att det alltid måste vara någon form av textilt handarbete varje dag. Tedrickning. Försöker läsa, men somnar ungefär klockan 23.
 
Fast det där med kl 23 stämmer inte ikväll, nu drar klockan mot 24...
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar