måndag 10 augusti 2015

Pep-talk inför jobbstarten!

 
Så där ja! Klarat av första dagen på jobbet!
Bara antytt lite att jag känt ångestvibbar och att sommarledigheten tog slut för snabbt. Vilket det ju visade sig att fler än jag känt....
 
Började redan i morse, då klockan ringde, att försöka fokusera på bra tankar. Steg upp och gjorde lite yogaövningar och en kort meditation. Valde en fin klänning och pärlhalsband t om fina spetstrosor under. Tänkte att om jag känner mig lite fin så kanske det blir roligare! Fixade håret och lade make up för första gången sedan i början av juni. Njöt av min frukost i lugn och ro och hade gott om tid när jag gav mig av till jobbet.
 
Vi blev presenterade för vår nye rektor, vi fick våra preliminära scheman, vi fick programmet för alla studiedagar, vi pratade visioner och vi hade fotografering, både i grupp och för porträtt.
 
Det här ska nog bli bra! Jag ska vara positiv och inte lyssna på gnäll och skitsnack. Jag ska le ofta, drömma stort, skratta mycket och inse hur väldigt bra jag har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar