onsdag 5 augusti 2015

Aktiv i Augusti

Jag fick en present av döttrarna igår kväll. Dom hade köpt ett par vida långbyxor i paisleymönstrad viskos till sin gamla mamma, på Skiathos. Tyckte att "det var jag", och dom hade rätt. Tog ett bad tidigare ikväll och sedan dess har jag gått omkring och myst i mina nya byxor!
Har också ägnat mig åt att packa för i morgon förmiddag flyger jag till Trondheim. Nu blir det till att kolla in Trondheimsfjorden IRL!! De sista skälvande dagarna av sommarledigheten tänker jag tillbringa med min allra bästa väninna i Levanger och trakterna runtomkring!
 
 
Dagen idag har jag mestadels tillbringat vid symaskinen. Dags att sy lapptäcke till senaste barnbarnet. Hon skulle fått ett vid födelsen, men eftersom jag inte kom åt mitt syrum, så får lapptäcket istället färdigställas till dopet. Det var så roligt att göra att hela framsidan blev färdig. Nu måste jag ut och leta baksidestyg i rätt nyans, men det får vänta till jag återkommit från Norge.
På återseende!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar