måndag 24 augusti 2015

Måndagspyssel


Nu sitter mina familjefoton på plats på toa-väggen. Jag blev så nöjd! Har två tomma extra-ramar på lut, för säkerhets skull. Snart kommer det en till liten människa till familjen, och vem vet vad som händer mer! Detta är en vägg som får växa och förändras, vartefter!

Skulle lyssna på musik, medan jag höll på. Såg att Spotify startat upp en ny tjänst där man varje vecka gör en ny personlig spellista till just mig! Klickade upp den för att lyssna, och blev alldeles bestört!! Man har väl valt den musiken utifrån de spellistor jag själv lagt upp. Men varför i all sin dagar fanns Christer Sjögren, Lars-Kristerz och AnnLouise Hansson med..... Det var inte kul! Förresten var Michael Persbrandt med och sjöng också, hade ingen aning om att han kunde sjunga. Fast enligt min åsikt, så kunde han faktiskt inte det!! Nej, den där listan blir inte spelad någon mer gång, dom måste blandat ihop mig med någon annan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar