onsdag 25 december 2013

Lucka 24

Skrives två timmar in på juldagen. Tvekade om jag skulle gå i säng eller sätta mig och ladda ner julaftonens bilder. Valde det senare, vill dra ut på dagen lite till!








Dagens bästa, dagens julstök och dagens julmys kan sammanfattas i bilder (med urusel bildkvalitet, visserligen). Fick inte ens med alla 25 personer som var här från klockan 14 på eftermiddagen, men vi hade väldigt trevligt. Glögg, julbord, sång, tomte, fika och trolleri. Klockan 23 gick äldste sonen och jag på midnatttsmässa i Uppsala domkyrka. Dagen gick bara så himla fort!

Dagens sämsta; att äldsta dottern befann sig på Bali. Och att hon dessutom blev rånad nu ikväll. Fick veta det när jag promenerade hem från kyrkan. Någon hade kört förbi med moped och ryckt åt sig hennes handväska med plånbok, mobil, körkort och kontokort. Lite tråkig avslutning på den här julaftonen, men jag är ändå så tacksam att hon inte blev nerslagen och skadad!

God Jul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar