onsdag 11 december 2013

Lucka 11

Dagens bästa; med risk för att vara tjatig-men det är onsdag och core är absoluta höjdpunkten för mig! Att kunna delta i ett pass på Friskis & Svettis, vara en del av alla aktiva motionärer-om än på mina egna villkor. Jag älskar lukten, ljuden, ljuset, musiken, energin!!!

Dagens sämsta; med risk för mitt jobb? Besöket av vår nye skoldirektör på personalkonferensen. Hon talade hela tiden i termer som att vi måste "leverera". Det är vi lärare som ska leverera till våra elever. Leverera på rätt sätt så att alla når sina mål. Alla MÅSTE leverera - och passar det inte så kan man se sig om efter något annat.  För mig, och flera av mina kollegor, blev första intrycket av henne lite konstigt.

Dagens julstök; blev bara en tvätt av gamla gardiner som jag ska sy julklappssäckar av.
Dagens julmys; får väl bli stunden i bilen på väg till Ultuna Friskis & Svettis-anläggning när jag spelade Mix Megapol Julmaraton.

Och som avslutning på den här dagen; en bild på födelsedagstårtan  yngsta dottern gjort till sin pojkvän som fyller 19 år idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar