måndag 2 september 2013

De e måndagmorgon, o mitt huvud känns så tungt.....

Så är arbetsveckan igång igen. Idag hade vi vandringsdag en mil tillsammans med de nya årskurs sju-eleverna. Vi gick genom skogen till Hammarskog där vi hade lunch, olika aktiviteter och sedan avslutades dagen med grillkväll tillsammans med föräldrar och syskon. Uppehåll hela dagen och mest sol, men ganska kalla vindar och eftersom jag satt still på min station och inspirerade ungdomarna att göra snoddar på olika sätt så blev jag genomfrusen. 
Ett varmbad och ett glas rödvin till pastan och köttfärssåsen satt gott när jag kom hem.
Resten av veckan kommer också att bli lång då utvecklingssamtalen kör igång redan imorgon eftermiddag-kväll.

Får väl tänka som Torkild Sköld skrev ikväll:

Enjoy yourself. These are the good old days you´re going to miss in the years ahead. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar