lördag 27 april 2013

If you want to fly......

Midnatt! Klockan slog just 12 slag.

Jag har ägnat kvällen åt att baka en chokladpaj med de allra finast råvarorna.
Tidigare idag var jag och hämtade beställ kött, närproducerade, ekologiska revbensspjäll.
 Jag har lagt cava i kylen, tillsammans med en granbarksost från Jurss som jag tog fram ur frysen.
Jag har städat huset, jag har strukit en linneduk.
Allt är förberett för imorgonkväll när vi bjudit hit en god vän som nyss fyllt 60.

Maken är på slottet sedan i morse, tandläkarföreningen har en dag med föreläsningar och samkväm. Han har varit med och arrangerat och hela veckan fixat och förberett för denna dag/kväll. Det lär nog dröja innan han kommer hem.

Ännu en dag att lägga till handlingarna.....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar