tisdag 2 april 2013

Påsklovsledig!

Jag har suttit och fållat linnehanddukar från Växbo nu ikväll. Ursnygga i en fantastisk linnekvalité. Äldste sonen firade påsk i Söderhamn hos flickvännens föräldrar och på påskdagen besökte dom Växbo som öppnade för säsongen.
Han har bra smak sonen, och dyr.... Sen kommer han till mamman för att få det fållat! Och vad gör man inte!?
Växbo bruk är faktiskt väl värt ett besök! Trevlig utflyktsmål, god mat på restaurangen, vacker miljö och väldigt mycket vackert linne!!
Annars har jag ägnat dagen åt att rensa garderob, varit på spinning, lämnat blod, besökt banken och så polisen för att skaffa pass. Dottern och jag satt i två timmar och 15 minuter innan det blev vår tur. 52 nummer före i kön! Läppstiftet som jag smetat på innan jag åkte hemifrån hade jag hunnit slicka bort innan vi kom fram.....
Vi ska faktiskt ut och resa redan imorgon!
Inte så att något pass behövs, vi ska bara åka ca 9 mil till Sätra Brunn spahotell för ett riktigt lyxdygn. Så imorgon blir det inget bloggskriva, då ska jag bara koppla av med behandlingar, simning, promenader, läsning och god mat.
Återkommer -som en ny människa- på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar