torsdag 4 april 2013

"Jag tror på ett liv innan döden"

Tillbaka från mitt och dotterns spadygn på Sätra Brunn! Lugn och nöjd, med påfylld energi!



Vi har fått sköna behandlingar, vi har gymmat, simmat, bastat, promenerat, ätit gott, pratat och kopplat av i vackra omgivningar och avstressande miljö. Önskar att alla fick uppleva detta. Fast alla njuter inte av det lika mycket. Maken t ex, han blir nästan rastlös av att vistas på dylika ställen. Vet inte att uppskatta en skön massage. Alla är vi olika.
På väg hem, sa vi till för en fika i Sala på Ångbageriet! Där hade tiden stått still! Väl värt ett besök.

Bilresan blev till ett nöje, tack vare ljudboken "Sucka mitt hjärta men brist dock ej" av Mark Levengood. Bara att höra hans underbara röst fick mej att varva ner. Och hans fantastiska, kloka texter fick mej både att skratta högt och att tänka till!
T ex för mig som varit åldersfixerad ett tag, apropå utseende; "I mig spirar min själ, som livet gör vackrare för varje år!"
Jag kan tänka mig att lyssna på den igen och igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar