torsdag 29 mars 2012

Resfeber

Nu är resväskan packad. Full av träningskläder, utegympa- o innegympaskor, liniment och voltaren för säkerhets skull. I morgon bitti ska äldsta dottern och jag ta buss till Arlanda för att därifrån flyga till Alanya, bussas till Side och tillbringa en vecka med massor av träningssugna människor på Springtime travels Wellnessvecka.
Det blir massor av olika träningspass och föreläsningar-sååå lyxigt och kul!!
Bokade strax efter att vi kom hem från Thailand. Jag har rest med Springtime till Portugal på träningsresa för  tre år sedan. Det var en kanonvecka och nu ser jag fram emot att få ta med äldsta dottern. Yngsta fick också möjlighet att följa med, men hon tackade nej. Hon fyller år på söndag och ville vara hemma och fira sin födelsedag, hon håller god min nu, men jag undrar om hon inte ångrar sej litegrann när hon ser hur vi springer runt och stoppar kläder i resväskorna.
Förmodligen blir det inte ngr bloggskrivande på en vecka, jag tar fram en gammal hederlig dagbok och skriver i  istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar