onsdag 14 mars 2012

Lärarbeviset!

Idag fick jag mitt bevis på att jag faktist är lärare!! Lärarlegitimationen! Man hade kunnat tycka att den skulle komma på ngt fint papper med vattenstämpel och lite snirkliga bokstäver-men nej, jag fick skriva ut den själv, den kom i en bifogad fil från skolverket. Dessutom var den fel. Det står att jag är behörig att undervisa i förskoleklass och grundskola. I min utbildning ingick även behörighet för särskola och gymnasium. Så nu måste jag överklaga. Men jag får väl vara tacksam att jag fått den överhuvudtaget, det blev ju lite kaos, så nu är det uppskjutet alltihop. Jag blev först på min skola att få den och alla tittade förundrat på mitt papper, men särskilt imponerad verkade ingen bli!
Och efter att nyss ha kommit hem (kl är 20) är jag rätt så less på mitt arbete....
Men imorgon är en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar