tisdag 26 januari 2021

Snart dags för varg-månen



Snart, snart är det fullmåne och i mitt veckohoroskop står att vilda och härliga energier byggs upp vartefter den växer och "slår ut". Det är så mycket kärlek, lycka och glädje runt mig, mitt hem och den här tiden. Det kan innebära alltifrån glädje i hemmet, till expansion, flytt, tillökning i familjen eller bara väldigt mysig tillvaro.

Jag tänker att jag har ju allt det där. Glädje och kärlek i hemmet nu när huset är fyllt av en familj med småbarn och allt vad det för med sig. Flytt, ja, annars skulle inte familjen vara här. Tillökning, ja mamman i familjen är stor som ett hus, fast det är knappt två månader kvar. Så visst har jag en väldigt mysig tillvaro! 

Hoppas vädret är klart på torsdag så att jag får skymta den magiska fullmånen. Kanske ska jag då gå ut och yla som en varg.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar