söndag 3 juni 2018

Det ringer, det ringer. Skynda dig att svara!



Men med min nya ringsignal, vill jag inte skynda mig att svara, jag vill lyssna en liten stund först!
Jag fick nämligen yngsta dotterns pojkvän att installera början på låten "I feel good" (eller "I got you" som den egentligen heter!) som ringsignal på min nya mobiltelefon. Har gått och tänkt att det måste vara den ultimata signal-låten. Först det där skriket, som man verkligen hör, och sen den där sköna, lite raspiga rösten som sjunger I feel good. Den är så bra!! I alla fall jag, blir på gott humör när jag hör den.
Så glad blev jag idag när telefonen ringde!

Glad blir jag också av den här bilden, tagen på officersbal i Gullmarstrand där äldsta dottern och hennes pojkvän befann sig i går kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar